onsdag den 17. november 2010

ghd MIDNIGHT COLLECTION

http://katrinekrojby.blogspot.com
Selveste midnats-kollektionen. Wow den er smuk.
http://katrinekrojby.blogspot.com
Fint skal det være på d'arrangelterre! hæhæ
http://katrinekrojby.blogspot.com
Yay modeller på podiet!
http://katrinekrojby.blogspot.com
ELSKER DET HER LOOK.
http://katrinekrojby.blogspot.com
ELSKER endnu mere modellens SKO. Ved I hvor de er fra?
http://katrinekrojby.blogspot.com
SMUKKE Camilla fra Why not blog ved et af 'workshop' bordene om man vil..
http://katrinekrojby.blogspot.com
Mig ala old-gammel lady.. Havde næsten selv lavet håret.......

I går var jeg inviteret ind på Hotel d'angelterre i anledningen af launchen af ghd's nye kollektion. Faktisk var det første gang jeg satte mine fødder der og det var sgu ret cool. Jeg er heldig lige for tiden - Moltkes Palæ den ene uge - d'angelterre den anden. Kunne godt vende mig til det :)
Vi fik lidt mad og drikke og så var der ellers modeller, præsentation af kollektionen og styling-tips. Er helt vild med at jeg nu har lært at bruge sådan et styling-jern, så jeg nu kan krølle og andet lækz.
Kollektionen kan fås hos godkendte ghd-frisører og på ghdhair.dk. Vidste I forresten at ghd stod for 'good hair day'? Og at ghd var nr 14 på 'the Suns' liste over 'top 100 over cooleste ting i verden'?

19 kommentarer:

Alberte sagde ...

ghd er det bedste! har haft min styler i et år nu og kan ikke leve uden! den nye kollektion er super flot :-)

Anna sagde ...

Som ordnazist skærer det godt nok lidt i øjnene, at du skriver d'angelterre (d'Angleterre!) :D

På den anden side glæder det mig, at det hele ikke er helt perfekt, for ellers er du jo helt igennem skøn med skøn på. Dejlig (og yndlings) blog ;D

Anonym sagde ...

hvad var det for noget casting-halløj du var til så? :) Men hey, dit hår er jo fantastisk ! Smukke pige :)

Sara sagde ...

Tror måske Andy fra stylescrapbook.com har flashet de sko på et tidspunkt? :-)

Marie Joost sagde ...

Synes også skoene er lidt seje :D

Sofie sagde ...

Jeg synes, at det passer bedre med "Glat Håret Dulle", hæhæhæ, elsker GHD <3
Dit hår ser flot ud! Fab :-)

Katrine. K sagde ...

alberte - ja den er så smuk!

anna -tak tak tak, det går ret hurtigt når jeg skriver mine indlæg, for at være ærlig... :)

anonym - den lader vi ligge lidt endnu.

sara - må lige tjekke hende ud!

maire - JA!

sofie - hahaha <3

Anonym sagde ...

Ruskindet på de sko er jo helt slidt? Og farven er helt ødelagt? Virkelig ærgerligt!

Men det ligner nu lidt miu miu :)

Nanna sagde ...

Hvad kan du anbefale?! Gud hvor bliver jeg misundelig på jer bloggere, når i bliver inviterer til arrangementer som dette + får goodiebags!

Trine M sagde ...

Super lækkert hår! Kunne du måske lave en guide på det en dag ? Jeg savner nemlig inspiration til mit hår, og så kunne det samtidig være en "udfordring" til dig?

Knus en trofast læser, som elsker dig blog

Anonym sagde ...

Uhh det er min veninde på billed 4 :))))

Gunilla sagde ...

Hehe nej vidste ikke nogle af tingene, men den med good hair day er da for fed ;)
/Gunilla

Marianne sagde ...

Du er fabelagtig! Og forresten props for din Facebook side. Sys det er SÅ hyggeligt.

Knus

BRUUN by BRUUN sagde ...

GHD er the SHIT !! :-D

Fedt indlæg !

/Linda

Anonym sagde ...

Jeg synes også det ville være vildt fedt med et indlæg om det hår du har lært at lave. Især hvis du har lært at lave lækre krøller, det er jeg selv så dårlig til :-(

/Julie

Anonym sagde ...

Som ordnazist no2 = kunne godt *vende mig til det.
eller: kunne godt *vænne mig til det.
Nå potato/potato
-Elsker dit hår, hvordan har du lavet det??

Callie sagde ...

De sko er sgu fede - som en lækker version af min yndlingsaversion Creepers! Skriv endelig herinde, hvis du finder ud af, hvor de er fra!

//Callie

Anonym sagde ...

Jeg slutter mig til de andre! Vil meget gerne, hvordan man kan style sit hår. Især bølgen foran håret.

Alice sagde ...

Billederne er superfine, gengiver virkelig atmosfæren fint..