lørdag den 13. november 2010

dagens

http://katrinekrojby.blogspot.com
necklace rosie&roses knit m by m jeans weekday shoes bullboxer

Vi (fotografen og jeg) havde virkelig vores besværligheder, da det her billede skulle tages. Farverne drillede hele tiden, så billede blev meget lyst, men det er der ikke noget at gøre ved..
Denne lørdag er mega travl - jeg er nemlig i skole hele dagen, men skal gå to timer før, for så at skynde mig i bad og gøre mig klar til familiefødselsdag med min kæreste. Jeg skal have jumpsuit på.. Ikke det jeg havde på i onsdag, ikke det jeg lige har fået, men det blå fra This Is Who I Am. Det er en sikker vinder!!

Follow Trés Chic Clique

2 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Elsker bare den slags bukser!! Er de sorte/grå eller blå i virkeligheden? :D
/Gunilla

Marianne sagde ...

Din halskæde er super flot!