torsdag den 25. november 2010

dagens i spejl

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Faktisk er det her lidt en snyder, for grundet dagens eksamen, har jeg haft fri fra job og.. Derfor kan det her dagens jo ikke være fra i dag. Men I skal da ikke snydes for det, vel? :)
Der er så utrolig mange ting jeg måtte sige nej til i dag pga den dumme eksamen: lad mig liste lidt op: svigermoders fødselsdag, TO butiksåbninger, TO presseevents. ØV. Heldigvis har jeg en assistent på én ud af fem - nemlig et shampoo-event i Kødbyen. Jeg overvejede at finde assi'er til det hele - men det ville også være for vildt ikke?
Nå men kryds lige fingre for mig.. Og ham (I kender ham faktisk lidt nu..) min assi i Kødbyen!

15 kommentarer:

ida sagde ...

Jeg er vild med toppen!! :-)

Siv sagde ...

Virkelig fin top, den skulle vel ikke tilfældigvis være købt i Message ? :)

/S
www.afashionchild.blogspot.com

Amalie S. D. sagde ...

Fedt outfit! Surt du måtte droppe alt det pga. eksamen! Fed blog.

BIGRINGSANDCRAVINGS.BLOGSPOT.COM

Pernille sagde ...

Hvor er cardiganen fra? :)

Mia sagde ...

Årh en lille snyder. (: Men klart bedre end ingen ting.
Har du fået nyt kamera ?

Anonym sagde ...

skriver du ikk lige hvor dit høj er fra?

//stine

imthefifthelement sagde ...

Du skylder en støvsugning!!
Jeg var godt igang med at rydde op for lidt over 5 timer siden, men så faldt jeg over din blog og har nu læst samtlige indlæg :)
Du er added til favourites (:

Madeleine Honoré Oldendow-Larsen sagde ...

Palle !!!

Just fun sagde ...

fedt outfit! Super lækker skjorte.

http://justfun-amaliemilaura.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Hvor er den lækre top fra, hvornår er den købt og hvad kostede den?
/JJ

Anonym sagde ...

jeg savner farverne i din garderobe.. frem med dem!! ;)

Anonym sagde ...

var mikkel i byen for dig?:D

Anonym sagde ...

var mikkel i byen for dig?:D

Anonym sagde ...

Hvilket objektiv har du på dit dslr?

Mette sagde ...

Katrine, kan du ikke svare på, hvor dit tøj er fra? :)

Det er så flot!