onsdag den 22. september 2010

Hos Joy @ChaChaCha

http://katrinekrojby.blogspot.com
Et før billede.. Behøver jeg at sige at jeg var træt?
http://katrinekrojby.blogspot.com
In the making..
http://katrinekrojby.blogspot.com
Og efter... Med sunde spidser og en del mere kommune-farvet hår. Og når ja... Mørkelilla læber.

I dag gik turen som sagt til ChaChaCha i St. Regnegade, hvor jeg i torsdags havde bestilt en tid hos Joy. Mit ønske var at få min egen hårfarve.. Et par toner lyser end kommune/leverpostej - også kaldet mellemblond. Jeg var træt at det lyse look. Både fordi jeg altid har været lyshåret, fordi det er dyrt i frisørregninger og fordi jeg er træt af selve det signal man sender. Jeg føler at ligeså snart jeg har makeup på, ligner jeg en dulle..
Jeg fik derfor lagt tre slags striber, alle mørkere end den lyse farve mit hår i forvejen var. Det var en kæmpe omvæltning at se resultatet. Nogle vil sikkert ikke kunne se forskel, men når man altid har været lyshåret, føles det vildt at have så mørke striber i.
Mit look nu er mere neutralt, mere kedeligt, men det ser mere naturligt, mindre dullet og mere voksent ud. Hvis jeg får denne tur de næste par gange jeg skal til frisøren, vil jeg ende med min egen farve. Det bliver lækkert. Tænk at gå til frisøren og kun skulle have klippet spidser. Det må være skønt.
Jeg har mere at fortælle om mit frisør-besøg, men det gemmer jeg til i morgen. Nu står den på Topmodel!

10 kommentarer:

Camilla sagde ...

Wow, det klæder dig virkelig godt!! :)

Astrid Mie Majgaard sagde ...

Der ser skide godt ud :) og man kan sagtens se forskel.

Rikke'M sagde ...

Jeg er både vild med det første og det sidste billede af dig. Du kan nu bære begge hårfarver synes jeg. :)

Benedikte sagde ...

Lækkert! Sofistikeret look du endte med! LIKE!

H. sagde ...

Jeg så dig i dag på Strøget ved Illum. Var SÅ tæt på at sige hej, fordi jeg synes du var en jeg kendte, men jeg kom pludselig i tanke om at du var blogger :) Du så godt ud forresten! Det må have været efter frisøren!
/Helene

Anita sagde ...

Hvor er det flot! Jeg kan hvertfald godt lide det.. Og jeg kender godt det med at være lyshåret, det sender åbenbart signaler. Man blir så let stemplet.

Hav en god aften:)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

BRUUN by BRUUN sagde ...

SÅ fedt !!!
Oplevede 2 fra Cha Cha Cha til Trendvision WELLA i Odense i søndags - så dygtige mennesker !!!

/Linda

Tilia Marlene Russell sagde ...

det er godt nok flot:)
elsker din blog, og dine billeder, hvad er det for et kamera du har?:)

knus

gina sagde ...

RIGTIG LÆKKERT
rigtig lækker på begge billeder i øvrigt!!

Anonym sagde ...

Synes "før billedet" er bedre..