fredag den 17. september 2010

Braun x Wella @ChaChaCha

http://katrinekrojby.blogspot.com
In the making. Har lige fået kur og vask, så ved ikke hvad jeg ser så utilfreds ud for..
http://katrinekrojby.blogspot.com
Og sådan Sofie, Frede og jeg ud efter frisørerne havde haft fingrene i os: Vi var blevet et par krøller rigere.
http://katrinekrojby.blogspot.com
Det nye krøllejern, er fløjet direkte ind på min liste over ønsker. Det er jo intet mindre end genialt. Det koster 499,-http://katrinekrojby.blogspot.com
Det glattejern vi fik med hjem og den føntørrer der blev brugt på os. Forresten så elsker jeg den røde farve. Det pepper ligesom det hele lidt op, ikke?

I går var jeg inviteret til presseevent hos ChaChaCha i St. Regnegade. Braun og Wella er nemlig gået sammen om at lave nogle produkter i en 'Colour-Saver'-teknologi. De beskytter håret fra udtørring og er derfor ikke så stride mod håret, som normale stylingredskaber. 
Jeg var den første der kom ind i (den vildt lækre!) salon og jeg blev taget rigtig godt imod. 'Min frisør' plejede mig med vask og kur, inden hun gav mig uendelige tips om hår. Så lækkert. Efter hun havde fønnet mit hår, fik jeg det krøllet og jeg endte jo med at se helt glamourøs ud. Skønt på en torsdag. 'Min frisør' brugte kun redskaberne fra den nye Braun/Wella-serie og jeg nåede at blive helt forelsket i dem. Hvor smart er det fx. ikke at de er varme på 60 sekunder?! MÅ have det krøllejern.
Faktisk blev jeg i den tid jeg sad i frisørstolen, så glad for salonen at jeg endte med at bestille en tid. Så på onsdag skal jeg ind til Joy og ordnes. Mere om det, når vi nærmer os.
Forresten, når man køber et af produkterne, får man en voucher på 225 kr,  som man så kan bruge på en farvebehandling i en af Wellas saloner. Se allerede dér, kunne man jo faktisk sige at jeg kunne få halv pris på det krøllejern, hvis jeg nu køber det..

7 kommentarer:

Sofie Ewertsen Nissen sagde ...

Åh. Jeg elsker krøllerne. De er fantastiske.

www.missewertsennissen.blogspot.com

Rikke'M sagde ...

Smukke krøller! Jeg er fristet. Især fordi mit krøllejern er noget nær dødt.

Anonym sagde ...

Ugens udfordring?! Du har da ikke fuld makeup på :(?
Ej - du ser godt ud alligevel :D

Anonym sagde ...

Ugens udfordring?! Du har da ikke fuld makeup på :(?
Ej - du ser godt ud alligevel :D

Natasha sagde ...

Hej Kat.
Ved du hvor krøllejernet kan købes?
Hilsen Natasha

Anonym sagde ...

Vil du dele alle tipsene med os?? Og hvad med palma-guiden - den ville jeg rigtig gerne have (: skal meget snart til mallorca!
Forresten, din nye hårfarve...amazing!

Braun Shaver sagde ...

Jeg har den samme blæser, men i forskellige farver, er disse rart selv