lørdag den 13. februar 2010

CFW snapshots

Sne til Munthe-showet..
Backstage til Rützou. Læg mærke til de smukke sko!
Absolut flest kendisser blev spottet til Designers Remix Collections' show på Axelborg. Her ses Camilla Ottosen, Cath Danneskiold-Samsøe, Gun Britt (på 2. række...), Signe Lindkvist, makeup artist Nicci Welsh, Saseline Sørensen. Rart at se, at Voice-værter og Paradise-hotel deltagere var underrepræsenteret.
Da bloggerne rent faktisk blev seatet hos IVANA helsinki - der var nogle der kunne lære lidt..
Nicklas med DR's tv-hold, Uffe Buchard og Didder Rønlund.
Mit all-time favorit show var Designers Remix Collection. Set-up'et på Axelborg, trapperne, det dyste og kollektionen - det hele var fantastisk.
Find Holger..

Så er modeugen så småt ved at dampe af, og det passer mig egentlig udemærket. Jeg ved ikke om det skyldes private årsager eller CFW's elendige afholdelse, at jeg følte mig mæt så hurtigt, men modeugen har sgu langt fra levet op til mine forventninger.. Hvorfor - vil jeg gå i detaljer med senere.
I går aftes tog jeg til Minimarket (ok tøj - keeedeligt show), hvorefter jeg besluttede at tage hjem. Ikke nogle fashion parties, ikke flere shows, ingen computer, ingen telefon - bare hjem og ligge under dynen. Det var skam rart med ro til hovedet.
I dag er dagen heldigvis forholdsvis chill - om ikke så længe skal jeg til Friis-brunch, og så er der KEA show i eftermiddag og POP i aften. Nu må vi se, hvor meget jeg orker..

4 kommentarer:

pernilles sagde ...

Er helt vild med det første billede af "sneen". Det er rigtig flot taget!

CharlotteAmalie sagde ...

Jeg glæder mig super meget til at høre mere om din uge! Man vil jo give sin højre arm for lidt info og billeder når man ikke er inde ;)

- Charlotte Amalie

Anonym sagde ...

haha acie og kia

Katrine. K sagde ...

Jaaa Kia og Acie ;-)