tirsdag den 8. december 2009

Godaften - jeg lever

Er netop hjemvendt fra fitness-centret. Nu hvor man har tiden, skulle man jo være et skarn, ikke at få udnyttet sit medlemsskab.. Og jeg skulle vist hilse at sige, at jeg havde nogle kalorier, som skulle forbrændes, for NØJ hvor man propper i munden, når man sådan er hjemme i døgndrift.. Klejner, lakridser, riskager, popkorn, madder, chokofrøer - You name it..
Anyway, outfitbilledet behøver vi ikke tale om - men tænkte, at I havde brug for et livstegn.. Ville egentlig gerne kunne skrive opgave i balkjole, men det holder jo ikke i længden altså..
Og når ja - så har jeg fået en lille før-julegave. Ruskindstasken var jeg nemlig så heldig at få af Dixie. Så bliver mine ønsker alligevel hørt..

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Katrine.

Er det mig, der har overset noget, eller offtenliggjorde du aldrig det domæne, der havde vundet den konkurrence? :)
Kender forresten godt det der med at spise og atter spise i øjeblikket - jeg skriver nemlig selv SRP. Det er dødens pølse, men din blog er en god overspringshandling ;)
God skrivelyst!

Anonym sagde ...

super flot taske!
ja, jeg går også rundt, og er en levende zombie, så jeg indtager rigeligt med mad, og min dansesæson er stoppet, så jeg kom da også lige ud at løbe i dag :-)

Camilla sagde ...

jeg kender det al for godt. pebernødder, konfekt, æbleskiver, madder og sodavand ryger bare ind konstant, når man sidder og skriver. Men man er vel undskyldt, når man skal skrive sådan en forbandet opgave ;)

Anonym sagde ...

Hej!

Vil bare høre om du vil hjælpe mig med en ting. Hvordan får du den sorte linje der hvor indlægstitlen står? Det ser fedt ud! Håber du svare :-)

Anonym sagde ...

ved du hvor man kan købe sådn noget tøj som alle celebrities går med ? altså f.eks. Rihanna. noglew gange har hun noget vildt våget tøj på som hun optræder med. ved du om der er et sted man kan købe det :):) ?

Katrine. K sagde ...

Anonym1: Det blev aldrig offentliggjort, men det kommer - bare rolig :-) Der skal bare lige styr på nogle ting inden, og jeg har jo liiiige en opgave, der skal skrives..

Anonym2: Den sorte linje, har jeg fået hjælp med, så jeg aner det ikke :)

Anonym3: Asos.com laver titi 'efterligninger'.

Sikke mange anonyme her er.. I må altså gerne skrive jeres navn, selvom i ingen bruger har :)

Anonym sagde ...

har været inde og kigge på asos. men jeg synes det er nogle dårlige efterligninger :) ved du om der er andre steder? eller om der er et sted hvor man kan løbe sådan noget lækkert våget tøj?

Mvh. ida

Sara sagde ...

Damn, jeg er bare kommet til at sove alt for længe her nogle af dagene i stedet - men så har jeg da haft mindre tid til at spise. (;
Er du kommet godt igang med opgaven og skal I aflevere d. 17.?

Katrine. K sagde ...

Ida: Nej ikke rigtigt..

Sara: Haha det lyder som mig!! Jeg ved ikke hvor godt i gang jeg er, men ja jeg skal aflevere den 17, så der er stadig lidt endnu :)